Avklarat!

Sådär ja, dagens tråkiga besök hos tandläkaren är avklarat! Jag är som ett litet barn men jag avskyr verkligen läkare och tandläkare! 
Men inga hål och en kostnad på hela 30:- fick mig nästan att småspringa därifrån innan de ångrade sig ☺️ 
För att pigga upp tandläkarbesöket som var i Boxholm passade vi på att fika hos mormor och morfar innan. Dit kom även mamma och Martin. Mormor hade bakat en paj av årets första rabarberskörd, supergott! 

Nu har jag och Frank precis tagit en liten tupplur. Han kände att han ville vara vaken inatt nämligen, den lille rackaren! 
Men hur trött man än är så är det ju svårt att vara sur på den här ungen!! 
Älskade skitunge! 


Jag är så sugen på att åka på semester! Sola och bada! Jag tror att det är för att jag vet att vi inte kan åka utomlands i år, därför lockar det extra mycket! 

Bilder från Egypten 2012



Vi får helt enkelt hoppas att Sverige visar sig från sin bästa sida i år 😉 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0