Present från Seattle

Det kom ett paket med posten igår och jag vet att Victor har gått och väntar på ett paket i flera veckor. Trots att jag höll på att spricka av nyfikenhet så fick jag snällt vänta, tills Victor kom hem från jobbet imorse, på att få se vad det var. Två superfina muggar med frallor på, beställda från Seattle! Så nu vet vi vad vi dricker morgonkaffet i hädanefter!

Idag har vi varit på Flygvapenmuseet. Jag har varit lite skeptisk men Victor ville gärna åka dit och jag blev positiv överraskad! Det hade utvecklats en del sen jag vsr där med skolan för cirka 20 år sedan!
Mysig dag som avslutades med en fika (en kortvarig sådan då Frank hade vaknat och kanske inte var på sitt mest strålande humör!)

Ikväll ska vi se på film! Imorgon väntar ett nytt sjukhusbesök och en ny biopsi. Förhoppningsvis även en runda på stan, fika i solen och lite köpemat framåt kvällen med mamma och Påhl!
Inte så tokigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0