Havre, havre och lite mer havre

Jag kommer bli som en häst! Havregrynsgröt, havremjölk, havreyoghurt, havreglass.. 
Gårdagens frukost:

Det är lite halvläbbigt att min mjölk är gul! Men Frank mår ju bättre så det är väl lika bra att fortsätta mitt mjölkfria liv! 

Victor jobbar så ikväll har jag varit hos mamma och Påhl och ätit kvällsmat. Påhla har burit runt på Frank medan jag har legat på sofflocket och pratat skit med mamsen! 

Nu har lillpysen äntligen somnat efter två timmars vaggande. Jag har också krupit ner och tittar på rederiet! Finns det inget bra att titta på så kan man alltid ta till det! 


Förra året hade Victor junisemester och det regnade mest hela tiden. Men sommaren -14 hade vi semester i augusti och det var toppenväder hela tiden! Hittade dom här bilderna i mobilen. 
Påväg till Emma och Fredrik på grillning och ett premiärdopp i deras badtunna. 

Den här är från -13, kvällsmys på en klippa vid havet i Västervik. 


Underbart med sommar!! 

Det verkar vara något jippo nere på stan för jag hör musik ända upp hit. Men nu ska den här tanten sova! Det är ju en dag imorgon också 😉 
Avslutar med en bild på dom här söta killarna! Dom kan konsten att sova mina grabbar! Synd att inte minstingen kan ta efter! 




Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hör av dig om du är sugen på bebisträff någon dag eller om du är i storstan😊🌸

2016-06-06 @ 17:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0