Examensfirande

Snart är klockan tolv och Frank och jag har precis hoppat i säng. Såhär länge har vi inte varit vakna på evigheter! Men trevligt har vi haft det! Jossan har äntligen pluggar färdigt och det firades hemma på Pehr Hanner med smörgåstårta, kladdkaka och alkohol! Ja, eller för min del specialgjord räkmacka, pärondricka och smågodis👍🏼 men det var också mycket gott!! 

Frank skötte sig bra tycker jag, endast ett stort raseriutbrott på 5 timmar! Kvällarna är ju då han skriker som värst också så det var riktigt skönt att det gick helt ok. Han har tagit igen det nu när vi kom hem kan jag säga, men nu äntligen ligger han utslagen i bara blöjan och sover. 
Man har ju inte direkt frusit idag! Bära runt på den där lilla kaminen dessutom gör ju att man blir genomsvett! 

Dagens bilder: 
Mammas fina smörgåstårtor 

Examenfiraren tillsammans med sin sämre hälft (hehe) 

Mamma och Påhl 

Å så den lille sötnosen, som dagen till ära invigde kläderna han fick av Ronnie, Helena och Ebba! 

Nu är det godnatt, bäst att somna innan det är matdags igen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0