En underbar kväll!!

Klockan fyra lämnade vi lillsorken till pappa och Mia. Sen styrde vi Volvon mot Linköping för en biodate! 

Vi började med att äta en helt fantastisk pizza på 1854. Efter det köpte jag en gigantisk påse godis på hemmakväll och sen begav vi oss mot biografen. Där såg vi Djungelboken som var superbra! 

Jag vet inte riktigt vad som har varit bäst med den här kvällen?! Att 
1. Få ha Victor för mig själv och prata med honom utan att vara kompad med barnskrik
2. Få introducera lite mjölk i kosten (i form av pizza!)
3. Få klä upp mig och inviga mina nya skor
4. Äta en stor påse godis
5. Se en film från början till slut utan "trösta bebis-paus" varje kvart. 

Jag har verkligen längtat till den här kvällen och den blev precis som jag hade tänkt mig. 
Men om sanningen ska fram så kan jag säga att lika skönt det var att lämna honom, lika mysigt var det att få tillbaks honom, våran lilla korv! 

Allsång i bilen (gäller att passa på utan sovande barn) 

Helt underbar pizza med TRE olika sorters salami, mozzarella, oliver, cocktailtomater och vitlök! (Pizzan, som hette Lasse, skulle lika gärna kunnat heta Fia! ALLT som jag älskar på en och samma pizza 👍🏼) 

Nya pjucksen 

Tack för ikväll världens bästa Virre, det här gör vi om snart!! ☺️

Nu ska jag försöka sova. Har skrivit hela  det här inlägget med vänster hand då den högra är ockuperad av en bebis som vaknar så fort jag tar bort den! 
Men jag får väl försöka somna med ena armen i spjälsängen! 
Godnatt!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0