En ledig tisdag

Imorse ringde klockan 07.00 denna lediga tisdag och hör och häpna så sov vi faktiskt då, alla fyra! 
Vi har varit inne i Linköping idag där jag hade en tid på US för en biopsi av knölen i armhålan. 
Om vi säger såhär, aj satan vad den lilla nålen gjorde ont! 
Har haft ont i armen och armhålan hela dagen. 

Efter sjukhusbesöket tog vi ett varv på stan och jag fick en present av fina Virre. Japp, likt ett barn behöver jag uppmuntras efter läkarbesök! 
En Ergobaby bärsjal som jag kan bära runt på lillknodden i! 

En glad liten pys som redan har hunnit dregla lite på sjalen ☺️

På eftermiddagen har vi suttit ute i solen och fikat med Emma. 

Imorgon behöver vi inte ställa någon klocka så då kan man ju dra en vild gissning att Frank vill gå upp klockan 05.00, så nu är det bäst att blunda!  
Godnatt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0