Äntligen läggdags

Har en varm, sovande grodbebis på magen och snart ska vi äntligen gå upp och sova! Jag är supertrött! Det kan vara för att den här mamman var ute och svirade igår! Jag är ju lite ur gängorna när det kommer till att 1. Vara vaken till efter midnatt 2. Dricka drinkar!
Men det var en mycket mysig kväll tillsammans med korre och Emma! Tacos, drinkar och tjejsnack! 
Victor var på jobbet och lillsorken var hemma med mamma och Påhlisen. 
Emma hade fyllt 25 så Korre och jag hade med en hink med lite goda flaskor ☺️




Slog till på att skaffa instagram igen igår! Drygt två år utan varken Facebook eller instagram (snapchat fanns ju inte ens när jag stängde ner..) men jag har länge tänkt att skaffa instagram igen. Vet dock inte hur aktiv jag kommer att vara men Hejahallon är namnet även där. 
Annars idag har vi tagit en fika i trädgården med Fredrik och Emma. 
Jag har börjar med ett litet renoveringsprojekt som jag visar så fort det är klart! Två avsnitt House of cards har vi betat av också och jag har gjort frukost! Japp, den står i kylen och gottar till sig. Har börjar äta chiapudding till frukost istället för kvargen (varvat med gröt) 
Riktigt gott faktiskt, här är en variant med kakao, banan och rostad kokos.

1 mosad banan 
1 msk chiafrön
1 dl mandelmjölk
2 tsk kakao 
Blanda allting i en skål och låt stå över natten (eller minst 4 timmar) 

Enda nackdelen med den här frukosten är ju att man måste komma ihåg att göra den kvällen innan. 

Nehe, läggdags! Mer bloggning imorgon! 
Fullspäckad vecka har vi framför oss med 11-års kalas, biokväll, 90-års kalas och så givetvis midsommar! 

Godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0