90-års kalas och midsommar

Ny design här på blogg.se vilket resulterade i att när jag precis var färdig med inlägget så raderade jag det! 😣
Gör om, gör rätt!

Vi har haft två fullbokade dagar så idag är det riktigt skönt att inte göra något alls! Det enda vettiga vi har gjort hittills idag är givetvis att lösa melodikryss. Idag satt vi utomhus med Farmor, Farfar, Farbror Lasse och Faster Karin.

I torsdags var vi uppe i Maden och firade Victors farfar Per-Åke som fyllde 90 år. Alla barn, barnbarn och barnbarnsbarn var samlade och vi åt kycklingsallad och skålade i champagne i solen! Jag tror att 90-åringen var riktigt nöjd med dagen.

Frank sov sig igenom kalaset i bärsjalen!

Igår firade vi midsommar här hemma. Grillat, rabarberpaj, snapsvisor, kubb och lekar. Midsommar helt enkelt!

Frank sov sig nästan igenom hela den festen också.
Jag somnade 01.40 och vid 03.30 tyckte dock Frank att det var färdigsovet och ville gå upp. Så idag tar vi det lite piano ☺️


Ikväll hoppas vi på lite fikagäster och efter det Fotbollskväll hemma i soffan!

Jag får inte riktigt till det med bilderna, dom kommer alla på rad här och det går inte skriva något under men så får det va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0