Torsdag i Malex, fredag i Linkan

Igår var vi uppe i Malexander och blev bjudna på grillat av Rasmus och Sanna. Jättegod mat och efterrätt och sen en kvällspromenad, mer komplicerat behöver det inte vara för en riktigt mysig kväll!

Fina Hulken var också med såklart!

Ikväll har jag också haft en mysig kväll men helt annorlunda. Korre, Emma och jag har varit i Linköping och ätit tapas.

Innan idag har vi varit och hälsat på familjen Berggren/Sundgren i nya huset! Det kommer att bli så himla fint!
Inte ett enda kort tog jag där men ett kort på inflyttningspresenten

En litet stilleben till köksbänken.

Nu är det läggdags! Frank sover som en stock, det tar på krafterna att vara ensam hemma med pappa!
Victor sover också redan som en stock, det tar på krafterna att vara ensam hemma med Frank 😉


Kommentarer
Postat av: Korre

Haha hur har du de med stavningen? Var du på o nallade på sangrian? 😏

Svar: Hehe, vaknade nu 04.10 och läste igenom det och upptäckte att jag visst var lite trött när jag skrev 😂 tänkte att det är nog ingen som har läst det än men tji fick jag 😉 men nu är svenskan bättre!
Hejahallon

2016-07-30 @ 00:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0