Laddar

Imorgon är det dags! Franks första semestertripp och det blir till Göteborg. Karina, Per, Emma, Fredrik, Victor, jag och Frank ska åka ner och gå på Liseberg, bo på hotell och strosa på stan.
Våran underbara och fina son har dock en egenskap som troligtvis kommer att göra den här resan lätt energikrävande och det är att han hatar att åka bil (och vagn!)
Så jag och Frank har nu krupit ner i sängen och ställt klockan tidigt så han ska hinna bli trött igen tills det är dags att åka halv nio.
Håll tummarna!

Det ska bli riktigt roligt att komma iväg och vi hoppas på att det inte är allt för mycket folk på Liseberg.
Så får vi se hur modig jag är imorgon. Jag hatar ju verkligen karuseller men kan även se tjusningen i det och älskar framför allt stämningen inne på Liseberg!

Men som sagt, mest av allt hoppas vi att våran lilla ängel sover i bilen och sen nöjer sig med att antingen sova i bärsjalen eller att åka vagn.

Vi får väl ta med Herr Kanin! Han är mysig att sova med.

Godnatt och håll tummarna åt oss imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0