Körsbär, värme och smakportioner

5 liter körsbär är plockade, urkärnade och infrysta! Mina händer ser förskräckliga ut men det är väl ingen idé att snygga till dom då jag hoppas på att hinna ut på en blåbärsrunda i helgen. Då lär dom ju bli lika lila igen!

Jag tänkte försöka göra en körsbärspaj. En riktig amerikansk klassiker! Kom och tänka på twin peaks och agent Cooper. Borde se den serien igen, sjukt märklig men väldigt bra!

Idag har vi mest chillat. Victor har tränat, vi har solat i trädgården och varit en snabbis på IKEA.
Jag tror det är en gadd påväg i lillpysens mun, han har börjat dregla i mängder!

Va? Jag? Jag dreglar väl inte?

Idag fick han prova lite blåbärspuré och det gick hem!

Mums!
Imorgon åker vi nog till Maden och solar och badar om det är lika fint som idag. Bikinipremiär för i år i sådana fall!
Nu ska vi försöka sova här hemma, 26 grader i sovrummet trots öppna fönster med korsdrag... 😓


Kommentarer
Postat av: Hannah

Bästa serien! :D

2016-07-22 @ 22:32:58
URL: http://hannahpanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0