Jag ligger efter

Har tänkt blogga flera kvällar nu men ögonen går verkligen i kors när jag väl kommer såhär långt. Sen är de flesta bilderna som tagit de senaste dagarna på Victors telefon så jag måste få över dem först.
Ikväll har vi haft Per, Karina, mamma och Påhl här på grillat. De ska tydligen bli lite svalare imorgon och det är jag tacksam för men Frank är nog gladast av alla. Han har tyckt att 30 graders värme från tidig morgon till sen kväll är lite väl varmt!
Just nu ligger vi uppe i sovrummet med härliga 27 grader. Jag hoppas det svalnar av snart,, om inte tar jag Frank och går och lägger mig i källaren.

I lördags var vi hemma hos mamma och Påhl och åt pizza. Efter pizzan satt vi i trädgården och mumsade på mammas chokladtårta som var suverän!

Pappa-Frankmys på altan häromdagen. Mina fina superkillar!

Mer bilder imorgon! Nu åker ögonen igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0