Halvtid

Två veckor av Victors semester är nu förbi, vilket betyder två veckor kvar!
Idag har vi hälsat på mormor och morfar i Boxholm, fikat med Emma och Fredrik och sen har Victor grejat i trädgården. Jag, som är lite som en zombi, har kollat på en ny serie! Orphan Black, riktigt bra verkar den vara. Har hunnit beta av tre avsnitt idag under tiden då Frank har sovit eller ammat. Han äter varannan timme, dygnet runt så jag får sällan sova mer än två-tre timmar i sträck. Man blir ju liksom aldrig riktigt utvilad.. Men men, en powernap i soffan då och då räddar det hela! 👍🏼☺️

Nu ligger jag i soffan och kollar på en av mina absoluta favoritfilmer som går på tv ikväll, Bridget Jones

Igår var vi ute och gick hela familjen. Vi hade inte behövt köpa någon vagn till våran son. Han vägrar att sitta/ligga i den utan vill bli buren hela tiden.

Sen var det dags för fredagsbadet, en dag för sent!

Han gillar att bada våran lille pys!

Imorgon åker vi till stugan en sväng!
Nu ska jag återgå till Bridget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0