Ensam hemma

Victor är i Norrköping ikväll med sina kollegor så jag får roa mig själv! Han har dock sett till att det inte går någon nöd på mig här hemma och bunkrat upp med godis, favoritmaten (korv med bröd) och en helt underbar jordgubbssorbet!

Igår var vi och hälsade på hemma hos pappa och nya valpen Prins!
En liten strävhårig taxvalp!

Här hemma kör vi babblarna och det är toppen tycker Frank! Clint är lite mer skeptiskt inställd!
☺️

Nu är det Sally på tvn! Det var längesen jag såg det! Håll tummarna att den lille sover vidare där uppe en halvtimme till.

Imorgon är det full rulle hela dagen med fotbollscup, farmors födelsedag och fest på kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0