Nostalgisk sysselsättning

Efter mycket letande både här och där så hittade han det på Tradera! Fina Virre har fixat så att jag kan spela Backpacker!! 

Dessutom så var datorn för ny så nu är den gamla datorn framplockad och spelet installerat. Lycka!! Och det är precis så roligt som jag minns det 😊

Förutom att nörda framför datorn så sysselsätter jag mig med att virka och läsa. 


Det är tur att det kommer lite fikagäster då och då så att jag inte helt tappar min sociala förmåga! 😊
Bra bok, kan varmt rekommenderas! (Finns en första del också, väldigt bra den med!) 

Kommentarer
Postat av: Korre

Åh vad kul! 😃

Svar: Du får komma och spela nääär du vill! 😊
Hejahallon

2016-01-19 @ 21:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0