Min underbara mamma

Hon kom med dom här superfina rosorna idag! 


Jag undrar vad jag har gjort för att förtjäna dom? 😊

Och som den underbara sambo jag är så gav jag namnsdagsfiraren Carl en present! (Jag bommade ju helt att det var Victor i fredags men jag fick ju en ny chans idag! 👍🏼) 
En liten låda med Victorfavoriter!

Förutom att fika med mamma så har jag skjutsat på farmor och ätit frukost med henne. Har även sytt en lite mössa till lillknodden. Vi köpte två mössor igår men så kunde jag inte hålla mig att prova och sy en själv. 
Så den gråa är made by mama och den vita från Åhléns. 
Det tog en kvart att göra den så det kan vara så att det blir några fler 😊 jag ska bara köpa lite roligare tyg, det gråprickiga var det som fanns här hemma. 


Nu ska jag återgå till min "lilla" bok 

Den här är lite rolig att läsa faktiskt! Sen kanske man ska ta det med en nypa salt men det är uppfriskande att läsa något som inte kommer direkt från mödravården! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0