Laddade batterier

I helgen har vi träffat nästan alla våra vänner! 
Ni har laddat mina batterier, nu orkar jag ett tag till! Tack så mycket! 😘

Som ni ser så blev det gamla bilder på allihop eftersom ingen av dem fastnade på kort den här helgen...förutom den minsta lilla snörpan! 
Hon och Victor kröp upp i soffan och kollade på barnprogram ☺️

Efter att ha träffat både Sam och Ebba den här helgen så är jag helt lugn inför lillpysens entré. Eller är det så att våra vänner har fått världens snällaste och underbaraste barn? Så kan det ju vara!

Jag börjar längta till våren nu! En månad med snö och minus räcker 😊
Den här bilden är från förra våren, april. 

Inte så tokigt, tycker nog vi kan snabbspola till april 😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0