Frukostdags

Igår kom mamma och Påhla och hämtade mig vid 12 och sen åkte vi ut till Sjögestad och åt söndagslunch! 
Mycket mysigt! Och väldigt gott! 
Jag åt rödspätta 

Efter lunchen åkte vi och plockade upp bulldoggen och fortsatte till Boxholm och fikade med brorsan, Josefine, mormor och morfar. 

Det blev en väldigt mysig och solig söndag och jag tackar för sällskapet! Victor var ju på jobbet så han missade allt 😊 
Men när jag kom hem igår så var jag helt slut och somnade klockan 21 så nu ligger både Clintan och jag vakna och ska smyga upp och äta frukost! 
Klockan 07.40 kommer förhoppningsvis mannen i huset hem från jobbet så då kan vi krypa ner och sova med honom igen. Men nu blir det frukost! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0