Den växande kaggen

Vi är ju inte så bra på att ta mag-bilder här hemma! Medan en del tar bilder för varje vecka har vi lyckas skrapa ihop 3 stycken! 😊 Men å andra sidan så är det inte nödvändigt att föreviga detta växande allt för flitigt. Det är ingen höjadare att se sig själv bli större och större! Så får man säkert inte tycka utan allt som har med graviditet att göra ska vara så fantastiskt och naturligt! Man går upp i vikt och blir större, punkt slut! 

Den första bilden är tagen i v.18, den andra i v. 23 och den stora bilden är tagen nu i v .29

När man jämför bilderna nu så känns det inte som att det har hänt så mycket dom senaste 6 veckorna, även om det känns som att jag dubblerar i storlek för varje dag som går. 
Det är iallafall en riktig vilding därinne, det känns som att han bowlar eller kör en boxningsmatch med sin osynliga tvilling.
 
Imorgon är det besök hos barnmorskan igen. Innan det ska jag försöka hinna in till jobbet och ta en fika. Saknar jobbet och mina kollegor!


Kommentarer
Postat av: Sanne

Det är inte som att sväva på rosa moln att va gravid om du frågar mig! En enda lång sträcka som man måste genom, väl värt varenda minut och gram när det väl är över! 😊😊

Svar: Va skönt att höra Sanne! Inga rosa moln har uppenbarat sig här heller! Jag längtar tills han är på utsidan den lille rackarn!!
Hejahallon

2016-01-18 @ 21:54:35
Postat av: Pia

Fina Fia <3 vi måste med fika snart! :D Kram

Svar: Ja, det måste vi!! Jag har ju inte ens VINKAT till dig på månader!! Kram!
Hejahallon

2016-01-19 @ 11:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0