Bloggbrist, sömnbrist men inte kvargbrist

Ja, nu har man legat här och bökat runt i några timmar, klockan är fyra och jag anar att ögonlocken kommer att vara tunga imorgonbitti när det är dags att gå upp ( om jag nu har hunnit somnat då..) 
Men jag har roat mig bäst det går, surfat, knallat runt i huset och ringt jobbet. Ja, alla sådana där saker man kan roa sig med mitt i natten. 

Det får nog bli en liten lur på soffan imorgon, det händer ju att jag brukar somna där och då är han minsann snabb med kameran min kära sambo!

Ne ne, jag sover inte.. Jag LÄSER ju!😉

Man får ju passa på när man har intagit en skön position! 

Såhär ser det ut när familjen Johansson/Nilsson åker till återvinningsstationen 
85 stycken halvliters kvargbyttor! 

Och då kan jag meddela att det bara är en av oss här i hushållet som äter kvarg, ni får gissa själva vem det är 😉 

Nehe, mot toan, för fjärde gången inatt! Sen ska jag försöka sova en stund! 
Går in i tredje trimestern idag, vecka 28, 90 days to go! 👍🏼
Jag borde bli lite bättre på att uppdatera här men tyvärr så händer det inte sådär jättemycket spännande i mitt liv. Att duscha och köra två maskiner tvätt är en heldag för mig just nu 😣 haha, usch så sorligt det lät.. 

Trevlig natt på er! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0