Solsken

Det känns som vår ute! Torra gator och solsken! (Och sjukt skitiga fönster!) 
Men snart är det väl vitt och minus ute igen. Eller ännu värre, nån plusgrad, slask och snålblåst! 

Jag har en lite kille som sitter brevid mig  och gnäller.. Han vill ut i parken och kasta pinne! 

Så det är väl bäst att vi gör det! 
Läkaren skulle ringa idag efter att hon kollat mina provsvar. 10 rör med blod har dom tagit nu, min arm ser helt förstörd ut och gör ont! 

För er som inte ser det så är det alltså min arm som ligger på bordet. Den smälter ju in väldigt fint i den vita bordskulören! 
Det är som ett stort blåmärke där dom har stuckit mig. Känner mig lite som en missbrukare! 

Nehe, mot Brunnsviksparken med frallan! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0