Säg hej till Gunnar!

På alla hjärtans dag så försökte jag samla lite pluspoäng. Victor fick present (skinnhandskar) frukosten serverad när han kom hem från jobbet (kvargsmootie) dessutom hade jag hittat hans favorit BCAA med äpplesmak och köpt massa nya kvargsorter! 



Men då trollar Victor fram sin alla hjärtans dag-present (som han dessutom har gömt i uthuset för att jag inte skulle hitta den!) och plötsligt så är det han som ligger på plus IGEN! 
Säg hej till Gunnar!! 

Han står och gungar så fint uppe på lillpysens rum ☺️ 


I lördags var vi hos farmor och farfar och löste Melodikrysset. 

Jag hade med mig en semmelkladdkaka. Ja, det är PRECIS lika gott som det låter! Jag har ju hittills bara haft två cravings under graviditeten och det är kokta ägg och lax 👍🏼 men nu har glass och semlor tillkommit också, vilket inte är bra! 😁 jag har ju noll karaktär när det kommer till socker! 
Men men, det är ju inte många veckor kvar nu så det får väl slinka ner en Magnum mandel eller två! 🙈


Kommentarer
Postat av: Korre

Hihi, Gunnar är söt! 👍🏼😜

2016-02-15 @ 22:59:42
Postat av: Sanne

Jag vill ha receptet på kakan! Jag hade tänkt att göra en men glömde!

2016-02-16 @ 21:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0