När man inte riktigt har mannen med sig..

Alla barn behöver väl ett gungfår? (Eller är det den inredningsglada mamman som behöver ett? 😉) 
Hur som helst så såg inte Victor poängen i att beställa hem ett får..
Idag har jag och Clintan verkligen haft sällskap här hemma! Mamma var ju först ut på förmiddagen sen kom mormor och morfar och ringde på lagom till tre-kaffet och så tittade Emma och Signe in nu på kvällen. Så den här dagen har gått riktigt fort! Härligt med lite sällskap när Victor spenderar dygnet på jobbet.
Nu tänkte jag lägga mig i soffan och kolla om den nya serien Gåsmamman är något att ha? 



Kommentarer
Postat av: Korre

Hahaha! Klart ni behöver ett får! 😃😂

Svar: Jaaa, jag menar det!! 😃👍🏼
Hejahallon

2016-02-03 @ 23:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0