En trött fralla och en trött matte

Jösses va trött jag är. Den här natten tar vi inte i repris! Vissa nätter går det bara inte att sova! Det går inte andas för att pysen trycker ihop lungorna eller så går det inte att andas för att näsan är helt igentäppt! Eller så värker bäckenet och gör det inte det så kryper det i benen. Skulle man mot förmodan hitta en skön position utan ovan problem så kan du ge dig f*n på att jag är kissnödig och måste upp och vanka iväg på toaletten. 

Fyra timmar av natten har spenderats nere i soffan och jag har varit på toaletten sju(!) gånger! 
Så nu ligger vi här, Clintan och jag, och har morgonmys med mitt favorittäcke. Ett knallgult 70-tals påslakan som alltid åker fram när jag inte kan sova och måste gå ner och lägga mig i soffan.


Victor har gått till jobbet och efter 9-nyheterna ska vi nog ta oss upp och äta frukost. Sen ska vi ha en lugn och skön fredag! 

Kommentarer
Postat av: Johanna Lagerström

Oj, va visst länge sen jag kolla din blogg. Man får lov att gratulera! Det är värt att inte kunna sova i slutänden :P

Svar: Tack så mycket! Och grattis till dig med! (Helena ger mig en Facebookuppdatering emellanåt) Jag anar att det är värt det men det är ju skönt att höra det från någon bevis 😉
Hejahallon

2016-02-13 @ 11:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0