Nu är det (snart) jul, här i vårt hus

Granen är på plats! Lite tidigt men vi är rörande överens här hemma att det är mysigast med julpynt innan och under julhelgen. Sen åker det ut illa kvickt.
Så eftersom pappa hade huggt en gran åt oss som bara stod och väntade på oss så fick den komma in igår!

Jag tycker ju nästan att den var finare utan pynt men då är det ju ingen julgran utan bara en gran..
Frank var med och hjälpte till att pynta. Han fastnade speciellt för guldglittret!

Vi fick även hjälp av Clint och Signe, även om Signe mest var intresserad av paketen och kontrollerade noga om det var något som luktade gott!
Mycket nöjd över nya belysningen, utan sladd och plastklämmor!
Mässingshållare med en kristallkula som balanstyngd. 👌🏼

Nu är den största utmaningen att hålla lilla herr Johansson borta från paket och julgranskulor!

Imorgon är det en vecka kvar till julafton. Helt galet! Det känns som att det nyss var jul. Det känns som att det var igår som jag firade jul i min röda spetsklänning som jag fick av Victor i julklapp ❤️

Nehe, lillkorven sover, Victor jobbar och jag ska ladda med godispåsen inför På Spåret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0