Lucia

Det har varit dåligt med luciafirande här hemma idag men det har varit en trevlig dag ändå!
Vid halv tio så trillade det in två kompisar till mig och tre till Frank!
Mia, Anton, My, Sam och lilla Stella 😊

Min lilla bebis ser ut som ett stort barn brevid dom här småfisarna!
När gänget hade åkt så åt vi lite lunch och sen somnade pysen, efter mycket om och men, i min famn så då la vi oss båda i sängen!

På eftermiddagen har vi hämtat bilen från verkstaden (för fjärde eller kanske till och med femte gången på två månader.. 😒) och sen fick jag kvällsmat hos Per och Karina.
Victor jobbar så jag ska nog dra på ett avsnitt Gilmore Girls. Sen är det läggdags för något säger mig att det kommer bli en stökig natt.. jag hoppas att jag har fel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0