Köttbullerullning

Idag har jag rullat köttbullar. Många köttbullar. Dagen började hos farmor (eller nej, dagen började 06.00 med en pigg son och vid 10.00 FORTSATTE dagen hos farmor..) köksstädning och köttbullar stod på schemat. Korre och jag rullade ca 400 köttbullar, städade köket och fick farmors fläsk med löksås ❤️ Efter det åkte jag hem och rullade ca 50 köttbullar till. Why not? Jag hade andan inne!

Frank älskar sin lära-gå-vagn! Ja, inte för att gå med utan att bli runtskjutsad i. Han sitter asnöjd och ser stolt ut medan man får gå runt dubbelvikt med honom. Stannar du? Då blir han galen! Samma sak hemma hos mamma med deras lära-gå bil! Han ska bli runtskjutsad. Det kommer bli en glidare den här lille pysen!

Jag har letat efter en liten pall till Frank som han kan ha och hålla sig i när han försöker ställa sig upp. Just nu greppar han efter både soffbord och stolar, vilket känns lite ruggigt. Sen igår fick vi syn på en jättefin pall, byggd som ett får, som världens bästa mamma (mormor) köpte! Tack för det!!

Dagens roligaste var när Victor skulle ta bort sin tejp på foten. Han stukade foten på jobbet förra veckan och tejpade då vristen hårt. Idag när han skulle ta bort tejpen så satt han och flåsade och ojade sig och jag tänkte att gör det fortfarande så där ont? Han har ju tränat på foten. Men det var inte vristen som gjorde ont! 😂

Gratis vaxning!! 😝
Påtal om den nyvaxade mannen så blev han precis inringd till jobbet så jag får gå och lägga mig ensam. Så godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0