Julklappsinslagning

Vi har haft en mysig kväll här hemma idag. Först lite fikagäster i form av Per och Karina. Sen laddade vi med julmusik, pepparkakor och glögg och slog in julklappar för glatta livet! Frank röjde runt på golvet. Det går bra tills han upptäcker att han inte kommer fram i den takten han vill och blir förbannad eller hittar något han inte får ha att dra i/bita på. Är det inte rätt så märkligt att en fjärrkontroll kan vara SÅ mycket roligare än alla leksaker (och då ska det sägas att Frank har en uppsjö av leksaker).
Jag tänkte att jag skulle lära mig att ladda upp en video här på bloggen. Jag måste bara läsa på lite först... rätt mycket troligtvis.
Annars har vi mest hängt här hemma hela familjen. I förmiddags var vi borta i lekparken. Franks nya nöje är att gunga!

Imorgon ska Victor jobba! Sen är det långhelg! 👍🏼😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0