Julklappar!

Vi har fått så himla mycket fina julklappar!

Födelsetavla av mamma och Påhl, Kin ljuslyktor från Elite och solstickanfodral som Victor vann i julklappsspelet hos hans familj.

Den här fantastiska boken, av Christina Rickardsson, fick jag av Morbror Jison och den är redan färdigläst. Rekommenderas starkt!

Vi fick även målarfärg av Morbror J men vad vi har gjort med den får jag visa i ett annat inlägg.

Och utav farmor fick vi en annan efterlängtad sak, nämligen en kaffepress. Jag älskar presskaffe! Snabbt går det också, vilket är bra på morgonen när man snabbt måste vakna till för att hinna med i lillemans tempo!

Det var ett litet urval av klapparna. Jag försöker ladda upp en video här men jag får det inte att fungera. Jag får jobba vidare på det.. men nu är det ju fredagkväll! På spåret!! 👌🏼


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0