Hotellfrukost, julklappar och På spåret!

En fullproppad fredag har vi haft idag! Dagen började med traditionsenlig frukost på hotellet med Victor, Per och Frank.

Frank åt serietidning och jag våffla 👌🏼
Efter frukosten åkte vi hem till Mjölby och fikade med farmor, städade huset (jag) tränade (Victor) fikade på Fogdegatan. Nu har Frank badat, hoppat i lussepyjamasen och somnat. Victor och jag har bytt julklappar med varandra och sitter nu i soffan och laddar för på spåret!!

Mycket julklappar finns under granen i år!
Lite extra nöjd över två inslagningar där jag sytt ihop paketen istället för tejpat! 😃

Nehe! Vinglaset är upphällt, knäcken är framme - vart är vi påväg? ☺️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0