Helt slut

Vi ligger i soffan, tröttare än på länge tror jag! Man tänker att det inte är någon big deal att åka och fira jul två dagar i rad. Det är det, mina vänner! Det är det! Idag tillexempel så kom vi fram till farmor och hade glömt ALLA paket!
Hund, barn, resesäng, mat (välling, hundmat, knäck osv.) Ibland känns det som vi har halva bohaget med oss och ÄNDÅ så har man glömt något!
Det är fortfarande helt snurrigt i huvudet!
Tanken var att vi skulle stannat längre hos farmor idag men en övertrött Frank satte stopp för det. Han somnade som en sten (hehe) i bilen och nu har vi alltså landat här.
Det känns som att vi har sprungit ett lopp sen morgonen den 23:e! Fullt ös!
Men det blev en bra första jul för Frank. Han blev överröst med paket och det blev även Victor och jag.
Så mycket fint har vi fått! Ska bli roligt när allt har pakats upp och kommit på plats. Just nu känns det som om någon har slängt in en bomb och stängt dörren till vårt hus. Men så får det vara ett par dagar till!
Imorgon ska Victor jobba och jag ska till mamma och Påhl!

Här kommer en bildkavalkad från våran jul!

Farmor och farfars gran är alltid så stor och fin!

Jag måste bara visa vad som låg i brevlådan häromdagen.

Paket till Frank från Anton. Hur fin vän har man inte när man får handgjorda leksaker? Tack igen, fina Mia! Den här hade en bjällra i sig också så den gick direkt hem hos Frank! (Och hos hans avundsjuka storebror)

Det var julen så långt! Nu fröken Frimans krig och sen är det läggdags!
GOD JUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0