Gråtfärdig av lycka

Jag riktigt myser här hemma framför tv. Frank sover, Victor jobbar, Clintan är hos svärisarna och jag kollar på Fiaprogram. Inte vilka Fiaprogram som helt utan helt nya avsnitt av Gilmore Girls och Greys anatomy. Jag skojar inte när jag säger att jag nästan grätnär jag kollade på Gilmore girls trailern. LYCKA!!

När jag sen upptäckte att hela säsong 12 av Greys fanns på Viaplay rann nästan bägaren över!

Det är något visst med serier.. Lyckan över nya avsnitt och tomheten när serien är slut.
Nog om det!
Melodikryss blev det som sagt idag, tillsammans med farmor, Korre, Nanne och pappa.

Frank övningsgick lite med tant Korre (hon älskar det smeknamnet👍🏼😊)

Sen fortsatte vi till mamma och åt lunch.
Kvällsmat fick jag hos Per och Karina så jag har blivit riktigt bortskämd idag ☺️

Nu ska jag titta på ett avsnitt av en annan fantastisk serie ( ja, min seriesmak är salig blandning) och sen är det läggdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0