Grabbar och fotboll..

Igår var vi över hos Emma och Fredrik och åt lite hämtmat. Jag tog den här bilden på grabbarna men som ni ser så är det bara en sak som gäller..tvn med fotboll. Till och med Frank tittar hellre på fotboll än på mamma!

Jag älskar verkligen dammsugarappen! Vi var ute på en barnvagnspromenad idag, jag Frank och Clint. Vi var ute i en timme och han sov så snällt i vagnen, med dammsugare på 👍🏼 Det hade jag nästa gett upp hoppet om att kunna göra!

Nu ikväll tog han sin kvällslur i liggdelen, vilket gick ypperligt!

Kokade äppelpuré till Frank idag och även det var en höjdare. Nu på kvällen fick han mosad banan blandat med äppelpuré och det var en riktig jackpot!

Imorgonbitti kommer Victor hem från jobbet och sen har vi ons, tor ledigt innan det är helg och jobb igen. Det ska visst bli fint väder! Vet inte riktigt vad jag tycker om det.. Måste vi börja om nu? Åka och köpa ny gas till grillen? Spola av däcket och torka utemöblerna? Visa dom extremt (för augusti) bleka benen i kortbyxor?
Jag vet inte men jag tyckte det var ganska mysigt med lite höst feeling. Byta ut rosén mot rödvin, grillat mot gryta och jordgubbar mot äpplen. Jag älskar ju hösten. 🍄🍂🍁Det är ju min favoritårstid! Tända ljus, stickade tröjor och middag framför tvn. Kalla mig tråkigt men sånt gillar jag 😊

Till jul måste jag nog skaffa nya glasögon. Då är det tre år sedan jag gjorde senaste synundersökningen.
Jag är toksugen på ett par runda glasögon men Victor håller inte med!

Dom översta bågarna är ju så himla fina!!
Dom två sista är Burberry och Marc by Marc Jacob, också väldigt fina!!

Nehe, nu är det läggdags! Lillsorken sover inne i sin säng (till dammsugaren såklart) så det är bäst jag somnar också innan det är matdags!
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0