Solig höst och nya vantar!

Och ett värkande bäcken! Men det gäller ju att fokusera på det positiva! 

Det är ju snorkallt på kvällen när jag åker till jobbet och när jag skulle plocka fram mina vantar så hade jag inga! Det enda som fanns var ett par stora skidhandskar, vilket kändes lite väl häftigt. Antingen har jag förmågan att alltid glömma vantarna på tåget/jobbet eller ja, vart som helst helt enkelt! Annars har vi ett vantätande monster i källare. 
Andra alternativet känns helt klart rimligast för jag glömmer ju sällan något! 😉

Men då är det tur att mormor finns! Tack snälla för vantarna! 

Mössa, vantar, halsduk, vinterjacka och raggsockor.. Undra vad jag ska ha på mig i vinter?


Nehe, dags att halta vidare här på jobbet! Två nätter kvar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0