Galet gott!

Vaknade upp imorse och hade ont. Riktigt ont i det där satans bäckenbenet. Fram med kryckorna igen! Jag fick ju nästan en smärtfri vecka.. 
Men då är det tur att det finns en sambo som piggar upp! Till lunch åkte han till Mc Donalds och hämtade mat till mig! 
Världens godaste burgare och vaniljmilkshake! 

Den andra herrn i familjen har inte varit lika snäll den här veckan. I måndagsmorse mötes jag av ett par söndertuggade pumps. Va är det med den här hunden och högklackat?? 
Hur som helst så är väl det ett gott tecken på att han börjar att bli frisk våran lilla kille! 
Men jag sörjer fortfarande mina skor! 
Nästan nya dessutom 😠



Nu ligger hela familjen i sängen och håller på att somna till Indiana Jones! 
Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0