Världens bästa uppfinning

International spelling! Thank you God for that! 
Den här listan är min räddande ängel! Hade precis en gäst från Asien på telefon som inte hittade till hotellet och ville ha vår adress och slå in på sin GPS. Det är inte helt enkelt att säga Borgmästaregatan så att dom förstår utan att bokstavera kan säga! 


Det är lite dåligt på bloggfronten och anledningen till det är att jag är så fruktansvärt dålig på att ta kort! 
Tjejerna var ju hemma förra veckan, inte en bild tog jag då.. Vi var ute och bowlade, åt mat och skakade rumpa på Harrys  ett stort gäng i lördags men inte en enda bild då heller! 

Dock så tog jag en bild på min och Victors bakismat dagen efter: 

Japp! Grönkålssoppa slängde vi ihop efter att vi kommit hem från gymmet! ✌🏼😜 (jag vill nu varna alla läsare att det här är ett skryt-inlägg på hur hurtigt mitt liv är. Vad som inte framgår är hur dåligt jag mådde i torsdagsmorse efter tjejkvällen och hur jag då spenderade 70% av dagen i soffan! 🙈) 

Nehe ni! Dags att fortsätta jobba! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0