Världens bästa födelsedag!

Det har jag haft idag! Victor hade tagit semester en del av sitt arbetsdygn så han kom hem lagom tills jag gick upp. Sen åt vi pizza med Per och Karina innan det var dags för jobb. 

Presenterna jag fick av Victor var så himla fina! Jag hade dessutom inte en aning om vad han hade hittat på! 😊 

Brödrosten från Smeg har jag kikat lääänge på! Den är så fin så jag vet knappt om jag vågar rosta bröd i den! ☺️

En stor och snygg köksvåg

Och massssssor med godis! 

Tack för alla grattis-sms som trillat in under dagen! Puss på er😘 

Nu ska jag fortsätta med min arbetsnatt. Årets bästa natt är det ju dagen till ära! 
Klockan 2 ställer jag fram klockan👍😊


Kommentarer
Postat av: Sanne

Grattis i efterskott 🎈🎉💐

2015-03-29 @ 12:41:30
Postat av: Fia

Tusen tack Sanne! ☺️

2015-03-29 @ 19:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0