Vilken underbar fredag!

Imorse gick Victor på semester! Som den otroligt fina sambon jag är så hade jag "semesterfrukost" redo vid 7.40 när han kom hem. Victors specialsmootie, russinfrallor med rostbiff, jordgubbar och kaffe! 
Frukosten intogs ute på altandäcket i den stora soffan som jag måste erkänns var ett riktigt bra köp! 

När Victor sen pep iväg till gymmet så låg Clintan och jag kvar ute i soffan och lyssnade på Rix morgon Zoo och snoozade lite 😊 

Mys med matte 


Rätt så skönt med en liten frukostlur

Nu är det nog med fåniga selfies matte! 

Lunchen intogs uppe på bryggan i Maden, där vi även spenderade större delen av eftermiddagen! 
Victor tog sig faktiskt ett premiärdopp idag! 

(Japp, det ser ut som att han är näck men han har faktiskt orangea badbrallor på sig.. ) 

Även Per och Karina badade medan jag höll mig på land..skräll. 
Dock så invigde jag ju min nya fina bikini som jag faktiskt fått av en av våra stamgäster på jobbet! Efter en utomlandsvistelse så hade hon köpt med sig den här till mig och den sitter ju som en smäck! Nästan bättre än om jag hade köpt den själv! 

Men nu är det faktiskt läggdags! För lagom tills Victor gick på semester så blev det kaos på mitt jobb! Så dit ska jag imorgonbitti innan det är dags för studentfirande följt av 26-årsfirande! 
Godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0