Min tisdag

Som vanligt så började min lediga tisdag väldigt tidigt! Men det är ju inte bara negativt för jag hinner ju med väldigt mycket. Städat huset, besök hos frissan, utbildning på jobbet, glass hos svärföräldrarna, grillad kvällsmat med mannen och ett glas rosé i trädgården. 
Dagens bildskörd: 
Sommarfika efter utbildningen på jobbet idag. Världens godaste jordgubbstårta hade våran fina Anna gjort till oss och den var sååå god! 

Rosé i nya shortsen 

Clintan har också sommarkänslor och är sugen på lite rosé 

Jag har nu äntligen en mangel!! Tjoho! Nu manglas det för fullt 😊 


Jag har ju inte visat några bilder på vårt sovrum här än. Det är inte riktigt färdigt för jag vet inte exakt hur jag vill ha det. Jag håller fortfarande på att vänja mig vid tapeten.
Men nya sängbord, plädar och annat piff piff ska på plats så småningom! 





Mormor och morfars gamla köksstolar agerar just nu sängbord! 



Garderoberna har vi målat vita och bytt till nya mässingsknoppar. 

Tv"bänken" var tänkt som högst provisorisk men det gamla spelbordet som jag hade som matbord på Vasavägen funkar faktiskt bra! 


Slutsats? Vi sover väldigt gott här! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0