Första natten av sju

Sista jobbveckan innan semestern. Vädret den här veckan ska bli strålande! Vädret när min semester börjar på måndag? Not so great.. 

Otippat.. 

Våran hund alltså, han är bra rolig! 
Idag när han sprang runt i trädgården så gick jag ut och satt mig på trappen. När jag satte mig så kom han som ett skott och sprang upp och satte sig ner på samma trappsteg som jag satt på. Trots att han knappt fick plats och hans tass gled ned hela tiden så satt han kvar där brevid mig. Världens mysigaste kille! 

Helgen flög förbi! 
I fredags var vi som sagt ute och åt. I lördags var vi hos farmor och farfar och löst Melodikrysset, efter det lunch hos mamma och Påhl, sol och bad i Maden och avslutade med fest i Ödeshög. 
I söndags var aktivitionsnivån lägre.. 😉

Nehe, dags att fortsätta jobba! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0