Tredje natten

Är snart över! Då är det dags att sova igen, sova bort ännu en solig dag kanske? Det har ju varit riktigt vårväder dom här dagarna vad jag förstår. Svårt att säga bakom mörkläggningsgardinen! 
Man kan ju hoppas att solen visar sig nästa vecka också! 😊

Jag kan absolut inte bli fotograf, det har jag upptäckt iallafall! Men här kommer lite mer bilder från huset, övervåningens badrum närmare bestämt.



Det finns inget värre än duschdraperier i min värld så därför sydde jag ett eget i linnetyg. Linnetyg på utsidan och ett duschdraperi på insidan, voilà! 





Det bästa är ju ändå utsikten man får njuta av när man.. Ja, ni vet 😉


Lyx det där med fönster i badrummen. Det har jag inte haft sen jag bodde på Malmgatan med mamma. Badrumsfönster är en bristvara i lägenheter! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0