Nödvändiga tråkigheter!

Köpa jobbkläder måste vara det tråkigaste som finns men nu är det gjort och ett par skor och ett par brallor har inhandlats. 

Skorna är redan inkörda! 

Byxorna klickade jag precis hem så dom borde dyka upp nästa vecka, hoppas dom passar! 

Så nu blir jag snygg på jobbet iaf! 

Det kanske slank med en ny siden pyjamas också... men jag har letat efter en jättelänge och nu dök den perfekta upp! Det är alltid bra att vara snyggt klädd när man som jag sover på dagtid OCH är sömngångare! För säkerhetsskull! 😉 

4 timmar kvar av den här stillsamma torsdagsnatten. Skönt med lite lugn såhär innan helgen för då blir det nog fart igen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0