Köksbord sökes!

Vi är på jakt efter ett nytt köksbord och nya stolar. Vårt stora vita bord har vi inne i vardagsrummet men i köket har vi inget bord än. 

Vi trodde aldrig att vi skulle få plats med både en soffa OCH vårt stora matbord i vardagsrummet men det blev superbra! 

Till köket spanar jag för fullt men problemet är att hitta något som passar i storlek. Med skafferiskåpet i köket så finns det inte så stor plats kvar att spela på. Dock tillräckligt stort för att det ska kännas tomt utan. Dessutom måste ju jag ha någonstans att sitta när jag håller kocken sällskap! 😊 

Har letat inspiration på nätet och jag tror att jag börjar veta vad jag vill ha. 
Nu återstår bara att få med mannen på samma idé. Det är ju ingen nyhet att vi tänker och tycker lite olika. Men det är nog därför vi ändå kommer så bra överens! 









Blogg.se har visst uppdaterat mobilsidan också ser jag! Det verkar ju fungera smidigt 😊👍 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0