Kontor/syrum

Äntligen har jag fått mitt syrum! Ett rum där det kan se ut som det slagit ner en bomb i en textilfabrik, utan att det gör något! 
Det bästa av allt är att jag får sällskap mitt emot! ☺️

En väldigt dålig bild med blixt men det var svårt att ta en bra bild på hela rummet när det var ljust ute så det här är vad som bjuds! 







Jag sov ju hela långa lördagen och missade både solen OCH Melodikrysset. Men fiffigt nog kan man ju lösa det i efterhand och det har jag precis gjort nu! 

En rackarns sjöman som blev kvar.. 


Nu ska jag sätta fart och göra det sista innan den här jobbveckan är slut. Om en och en halv timme väntar sju dagars ledigt igen 😊
Löpning, bakning och sy gardiner står bland annat på programmet. 
Jag fick ju en baktidning av Virre förra veckan som det fanns massor med roligt i! 

Hej å hå, jobba på! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0