Jösses, det trodde ni inte!

Men här är jag! 
Spenderar min lördagsförmiddag i soffan med min bulldog värmande nere vid fötterna. Trött och förkyld. Förkylningen kom i måndagskväll, perfekt tänkte jag, då är jag pigg och allert tills på måndag när det är jobbdags igen. Jag börjar att tvivla, det har liksom inte blivit varken bättre eller sämre på hela veckan, fram tills idag då det är rejält tilltäppt i frökens snok! 
Nog om det! 

Melodikryss är det ju på lördagar. Vi hade tänkt att åka ner till farmor och farfar och lösa det men det blev en sovmorgon istället. Victor pep iväg till gymmet men jag får snällt stanna hemma idag med, ingen träning på hela veckan..jäkla snorkråkor! 
Så här ligger vi, Clintan och jag. En attans ruta fick vi kvar på krysset! Hunden är ju inte till så stor hjälp heller tyvärr.. 

Vi har börjat komma i ordning här på Brunnsviksgatan så inom kort kommer det nog lite bildbomber på vårt fina hus. 
Vi älskar att bo här, alla tre! 

Hemma på våran gata i staan.. 



På återseende! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0