Husets bästa rum

Vardagsrummet på entréplanet är verkligen huset bästa rum! Vi spenderar nästan all vår tid här inne.
Som sagt så har vi matbordet i ena änden och soffhörna i den andra. 

Mycket saker och möbler i huset är ju våra gamla från lägenheten men just i den här hörnan är allt nytt! 
Ny tv, skänk, soffa, tavla och nytt marmorbord. Soffbordet är det gamla förresten, på Victors begäran. Det där soffbordet är nog hans absoluta favoritmöbel och jag är ju inte sämre än att jag kan kompromissa 😉

Clintan hänger mycket här inne. Han är nöjd över nya tavlan på väggen! 


Och här har vi två nya skönheter som får pryda skänken. Inflyttningspresenten jag skrev om igår och ett timglas från House Doctor. 

Imorgon (ikväll blir det nog nu förresten, klockan har ju slagit över till lördag!) då ska det drickas vin i det här rummet med två av mina favoritbrudar! 
Pia och Helena kommer nämligen ikväll! Kan det bli en bättre start på min 9-dagars långa ledighet? Skulle inte tro det!! 😃 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0