Frukost

Sitter och äter frukost här, ensam och övergiven. Klockan är snart 19.00 men en kopp te och äggröra känns helt rätt! 😉 

Till min förtjusning hittade jag en tebox med fyra av mina favoriter i! 

Jag är ju en teälskare av rang i vanliga fall och nu när det har varit lite krassligt så surplar jag extra mycket te. 
Jag har lite mer hjälp på traven som Victor var och införskaffade igår. 
Lite kanjang och kortision är aldrig fel! 
Vaknade ju natten till måndag och trodde att käken skulle sprängas. Bihålsinflamation igen! Det är ett stående inslag i mitt liv. 

 Victor är på jobbet och kommer hem imorgon och Clintan är hos Per och Karina och kommer inte heller hem för ens imorgon. 
Jag hade tänkt att greja lite här hemma men det blev visst sovmorgon istället. Det var nog lika bra det, så jag är pigg tills inatt, andra natten av sju väntar..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0