Världens godaste gurka!

Mamma har gett mig ett superbra recept på saltgurka! Jag älskar gurka och skulle kunna äta det till...ja, i princip allt! 😀 
Så jag tänkte dela med mig av det är superenkla receptet! 

Skär av ändarna på gurkan och dela den i tre bitar. 
Lägg gurkbitarna i en platspåste tillsammans med knappt 1 msk salt och lite hackad dill. Låt påsen ligga framme i rumstemperatur så har du färdig saltgurka dagen efter! 



Voilà! 


Här har ni en lätt oentusiastisk hund (ett ord som för övrigt är heeeeelt omöjligt att uttala) 
Men han ska ju givetvis vara med när vi lagar mat i köket, han ska ju ALLTID vara med, även om det är sjukt tråkigt..

Nu ska jag snart åka hem och sova! 
Ha en skön söndag alla ni som har tänkt vara vakna! 

Kommentarer
Postat av: Korre

EN-TAST-ISK 👍😉😉

Svar: Helt rätt 😉 man hör knappt skillnaden ändå! 😊
Hejahallon

2015-04-26 @ 09:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0