Lägga om kosten?

Jag får snart plocka upp skämskudden. Jag har ju som bekant inte bara ett utan två VIPkort på Burger King. Nu har det här gått lite längre och jag behöver inte längre beställa.. Killarna fnissar när dom ser mig i dörröppning och när jag kommer fram till kassan så är det redan intryckt i kassamaskinen och killen bakom har redan börjat fixa min beställning. 
Jag kanske skulle ta och byta meny för att chocka dom? Eller börja äta något vettigt för att chocka mig själv? 😆 
Gott är det i vilket fall som helst och snabbt går det att få maten! 😊

Ikväll är Victor hemma igen efter ett dygn på jobbet och ytterligare ett dygn ute i skärgården med grabbarna. Så ikväll kanske det blir riktig mat! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0