Jobbmöte, lunchdate och bakning

Idag hoppade jag upp tidigt (dock inte lika tidigt som igår tack gode gud..) och började dagen med revenueutbildning på jobbet. När den var klar vid tolv så kom Victor in till stan och då åt vi lite lunch och strosade på stan. 

Nu har jag ägnat ett par timmar i köket och gjort vaniljbullar och dammsugare. 
Fick inviga mina fina bakdukar som morfars syster har gjort. Dom är så fina att jag knappt vill använda dom men det är ju mer synd om dom ska ligga gömda i skåpet. 
Det var min onsdag det! Nu är det fikadags hos svärföräldrarna och sen väntar en kväll i soffan! 



Kommentarer
Postat av: Sanne

Har Alva gjort dom?

Svar: Ne, det är den andra systern Elsie! ☺️
Hejahallon

2015-04-16 @ 20:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0